Ahmet tamir et, Her sabah düzenli olarak sporumu yapar, eve gelir hemen sıcak duşun altına girer ve sonra da kava İti mı yaparak işe giderim. Yaz veya kış hiç farketmez bunu düzenli olarak yapıyorum. Maksat hem diri bir vücut hem de sapa sağlam sihatli bir vücut. 

Yaşım 36 olmasına rağmen hala seksi ve bir o kadar da albenisi olan bonba gibi bir kadınım.
Hem muhabbetim; hem de vücudum etrafımdaki herkesi yani demek istediğim bütün erkekler bana hayrandırlar.

Bu da benim hoşuma gidiyor yani bir düşünsenize; nereye gitsem çevremdeki bütün erkekler benimle beraber olmak için etrafımda pervane oluyorlar.

Ama ben hiç birine pas vermiyor kaile almıyorum, bu da onları adeta deliye çeviriyor.

Bir gün sabah sporumu yapıp her zamanki gibi evime gidiyordum. Tam evime giricekken anahtarımı evde unuttuğumu farkettim. Ne yapacağımı bilemiyordum bir anda panik yapmıştım.
Kendimi toplayıp yan komşumuz olan Ahmet beyin evinin zilini çaldım.
Durumu izah ettikten sonra o da bana yardımcı olmak için hemen harekete geçti. Yan taraftan benim evin balkonuna atlayarak evin içine girdi ve kapıyı açtı.

Bende içeri girmeyi başarmıştım, sonra da teşekkür etmek için ona soğuk bir şeyler ikram ettim. O içkisini yudumlarken bende terli olduğum için hemen banyoya girdim.
Duştaydım her yanım köpüklü amacım Ahmet bey içkisini bitirmeden hemen duştan çıkıp onunla biraz konuşup sonra da uğurlamaktı.
Ama düşündüğüm olmayacağını anlamıştım çünkü Ahmet bey çırılçıplak bir şekilde karsımda duruyordu.
Gerçekten tam anlamıyla şoka girmiştim, Ahmet bey ise yanıma sokularak beni öpüp okşamaya başlamıştı.
Ahmet beyle çılgınlar gibi sevişiyorduk, ona karşı koymu yordum çünkü bende bu zevki yaşamak istiyordum.
Saatlerce beraber olup kendimizden geçmiştik.
Komşu dediğin böyle olur.........

Dişi olmanın en seksi ayrıcalığı vücut parçası. Biliyor musunuz,
 değerli varlığımızı formda tutmak ya da forma sokmak hepimiz için önemli. Üstelik hangi tür bir popoya sahip olursak olalım, hiç fark etmiyor.



Üç farklı popo formundan bahsediliyor; elma popo, armut popo ve düz popo...


YUVARLAK  
                                                                             

Her ne kadar yuvarlaldığı ve formuyla en ideal popo olarak elma lanse edilse de,

modanın etkisiyle diğer iki formun da seksi kıvrımlara dönüşmesi  mümkün.
Tabii ki, bugünden yarma ideal bir popoya kaolan 'popo', erkeklerm yanı sıra kadınların da tutkunu olduğu bir erkeklerin birçoğu için popo göğüslerden çok daha etkileyici vuşmak mümkün değil. Ama hedefe kilitlenip, sıkı ve doğru bir çalışmayla, aşağı yukarı altı hafta içinde ilk olumlu sonuçlara ulaşabilirsiniz.
- Spor salonlarının karın-bacak-popo pilates kurslarına katılın. Yoganın da kasları güçlendirir ve dokuları gerginleştirici etkisi vardır.




İDEAL POPO İÇİN İPUÇLARI  

- Hareket edin, en azından haftada beş-altı kez.
- Asansör değil mutlaka merdiven kullanın.
- Yürüyüş, egzersiz ve bisiklet yaz aylarının ideal sporları.

SPOR SALONU

vajina kuruluğu - Evde spor salonunda öğrendiğiniz popo kaslarını güçlendirici tek bir harekete odaklanın. Günde 15 dakika yeterli olacaktır.
Kalça pedli çamaşır Eğer spor salonlarındaki egzersizleri çok ağır buluyor ve kendinizi o kadar güçlü hissetmiyorsanız o zaman seksi bir popoya sahip olmak için iki özel fırsatınız daha*var:
Ya poponuzu daha belirgin gösterecek kalça pedli çamaşırlar kullanabilir yada iyi düşünüp, estetik yaptırabilirsiniz.

VAJİNA anatomisinde, vajina girişinde cinsel ilişki sırasında kayganlığı ve ıslaklığı sağlayan bartolin (bartholin) ve skene adında bir takım bezler mevcuttur.
Cinsel uyarılma ile birlikte bu bezler salgılarını salgılayarak cinsel birleşmenin kolay bir şekilde gerçekleşmesini sağlarlar. 
Vajinanın ıslanması (sulanması) durumuna ılubrikasyonî denilmektedir. Lubrikasyon cinsel ilişkiyi kolaylaştırarak daha keyifli bir hale gelmesine yol açar.
Cinsel tatminin az olması, cinsel isteksizlik, cinsel ilişkide uyarılma güçlüğünün olması, eşe olan ilgisizlik, stres gibi durumlarda vajinada kuruluk ortaya çıkabilir.





1-Erkekler kalçaya bakar

CİNSEL tiksinti teşhisinin konması için bu durumun başka bir psikiyatrik bozuklukla net bir ilişkisinin olmaması gerekir. Kişi cinsel ilişki söz konusu olduğunda kaygılanır, tiksinir ya da
korku duyar. Bu iğrenme hali cinsel birleşmenin herhangi bir anma ilişkin olabilir.

SEBEPNE?
* Bunlar sperma (cinsel birleşme sırasında boşalan sıvı materyal) ile ilgili ya da cinsel kasılmalar ve cinsel organların temas etmesi gibi  farklı durumlara yönelik olabilir. Bazı vakalarda öpüşmek ve ten teması dahi cinsel tiksintiyi oluşturabilir.
* Bu rahatsızlığı olan kişiler o anda baş dönmesi, mide bulantısı, sıcak basması,

terleme, çarpıntı, nefes darlığı, baygınlık gibi yakınmalarla panik nöbetleri yaşayabilirler,

İLAÇ TEDAVİSİ MÜMKÜN
* Bu durumdaki kişiler durumdan kaçınmak için eşlerinden çeşitli bahanelerle uzak durarak, erken
yatabilir, aşın bir çalışma temposu içigirebilir, evde kalma surelerini kısıtlayabilir ya da alkol-madde kullanımına başlayabilirler.* Tedavide başlangıçta imajinasyon yöntemleri ve bazen ilaç tedavileri ile kaygımn azaltılması ile psikoterapi sürdürülür.

 Kaynak: Yeni Gazetem Ege
Yazan MR Tozkara Yeni Gazetem Ege

Yorum Gönder Blogger

DİKKAT!
İfadeler şekiller, jpg, gif, png,bmp formatlarında resim, foto, video, müzik ekliyebilirsiniz.Resim eklemek için-- [img] resim linki [/img] // Müzik eklemek için :-- [nct]Müzik linki [/nct] Youtube Video ekleme:-- [youtube] Youtube Video Link [/youtube] Link kapanış kutucukların arasına boşluk bırakın
***KÜFÜR HAKARET İÇEREN YORUMLAR SİLİNECEKTİR***
Gülen ifade eklemek için işaretleri kullanın
:) (: :)) :(( =)) =D> :D :P :-O :-? :-SS :-t [-( @-) b-(

 
Tavizsiz © 2013. All Rights Reserved. Shared by WpCoderX
Top