ZAMMI GELDİ

Kabalık bir belediye otobüsünde kadının biri haykırmış : - Terbiyesiz adam, yeter artık!.. - Aman bayan ne oldu ki? - Daha ne olacak... Geçtin arkama, Taksim den beri ayıptır be!.. - Efendim yanlış anladunuz herhalde. Bugün aybaşı. Maaşımı aldım, cebimde o var. O dokunmus olacak... - İyi de, Taksim den Şişli'ye gelene kadar maaşınıza zam mı geldi?..

ARMAĞAN
Bir kadının bir süreliğine iş yolculuğu için İngiltereye gitmesi gerekmektedir. Kadının kocası eşini havaalanına dek götürür.Karısı: - "Teşekkür ederim kocacığım, senin için İngiltere'den ne getirmemi istersin?" diye sorar. Adam güler ve yanıtlar: - "Bir İngiliz kızı istiyorum hayatım..." Kadın sessiz bir biçimde kocasından ayrılır ve yola çıkar. 2 hafta sonra adam karısını yeniden havaalanından almaya gider ve sorar: - "Hayatım gezin nasıldı?" Karısı: - "Teşekkür ederim hayatım çok güzeldi." Adam: - "Peki armağanım nerde?" Kadın: - "Ne armağanı?" Adam: - "Hani bir İngiliz kız istemiştim ya..." Kadın: - "Haa anımsadım, evet elimden geleni yaptım, şimdi biraz beklememiz lazım kız olup olmayacağını görmek için... !!!!"

 ZAMPARA
Fazlası ile zampara olan bir adam tövbekar olmak istemiş. Ne yapayım ne edeyim derken "40 gün 40 gece bir mağaraya kapanıp dua etmesi" söylenmiş. Eleman mağaraya kapanıp. 1 gün 2 gün 3 4 5 derken 39 gün olmuş. 39ncu gün dışarıda bir yağmur bir yağmur, ortalığı sel götürüyor. Bir bakmış ki mağaranın kapısında yağmur iliklerine kadar islemiş bir bayan. Güzel mi güzel. Bayan hemen içeriye girmiş. Eleman, bayanın üstünü kurutmak için ateş yakmış. Fakat bayana hiç yaklaşmamış. Bayan üzerindekilerini kurutmak için çıkartınca, "kendisinin korktugunu ve adamın kendisine sarılmasını" istemiş. Adam sarılırken tövbesini bozmak istemiyor,fakat bayan cilvelenince tövbe diye birşey kalmıyor ve is bitiyor. Sevişmenin ardından kadın kahkahalar ile gülmeye başlayınca merakla sormuş. -'Neden gülüyorsun ' Kadın: -''Ben şeytanım. Senin tövbeni bozmak için geldim ve basardım, demiş.'' Bu sefer adam kahkahalarla gülmeye başlamış ve bu sefer Niye gülüyorsun ? diye kadın sormuş. Adam: ''Bu dünyada becermediğim bir şeytan kalmıştı . Onu da becerdim ya, bos ver gerisini''. demiş.

ADAMIN BİRİ
Adamın biri bara gitmiş, tek başına içiyormuş, sonra yanına süper güzel bi hatun yanaşmış, muhabbete başlamışlar falan, sonra kadın demiş 'elime almamı ister misin?' adam "OK" demiş, ama kadın '10 dolar rica edeyim madem' demiş, Adam 'oha o kadarı da çok değil mi demiş, kadın da 'ben demiş elime almada dünyanın en iyisiyim, inanmazsan park yerindeki ferrariye bak, onu sadece elime alarak kazandığım paralarla aldım demiş, yani o kadar iyiyim.' Adam ikna olmuş vermiş parayı atlamışlar ferrariye, kadın almış adamınkini eline gerçekten de adamın bugüne kadar almadığı bir zevk yaşatmış.. isleri bitmiş, kadın demiş ki, ağzıma alayım mi? adam demiş 'kaç para' kadın demiş ki 25 dolar; adam 'oha o kadarı da çok değil mi?' kadın demiş ki, su marinada demirlemiş duran yatı görüyor musun, iste onu sadece ağzıma alarak kazandığım paralarla aldım, yani o kadar iyiyim' adam az önceki kaliteli servisten de etkilenerek ikna olmuş, kadın bu sefer ağzına almış, adam zevkten çığlıklar atıyormuş, bittikten sonra adam demiş ki 'tamam kaç para olduğu umurumda değil, benim seninle yatmam lazım, kaç para' demiş. kadın; 'su tepedeki kocaman malikaneyi görüyor musun' diyerek gerçekten de dolma bahçe sarayı gibi kocaman bir evi işaret etmiş, adam 'evet' demiş, kadın da; 'iste eğer bir vajinam olsaydı o ev çoktan benimdi .

Yorum Gönder Blogger

DİKKAT!
İfadeler şekiller, jpg, gif, png,bmp formatlarında resim, foto, video, müzik ekliyebilirsiniz.Resim eklemek için-- [img] resim linki [/img] // Müzik eklemek için :-- [nct]Müzik linki [/nct] Youtube Video ekleme:-- [youtube] Youtube Video Link [/youtube] Link kapanış kutucukların arasına boşluk bırakın
***KÜFÜR HAKARET İÇEREN YORUMLAR SİLİNECEKTİR***
Gülen ifade eklemek için işaretleri kullanın
:) (: :)) :(( =)) =D> :D :P :-O :-? :-SS :-t [-( @-) b-(

 
Tavizsiz © 2013. All Rights Reserved. Shared by WpCoderX
Top