Susuyorum... İçimden çıkan lafların etrafı yangın yerine çevireceğini düşününce..
Kilit vuruyorum dilime de, yüreğimede.... 
" Yan! " diyorum içime!..."Sadece sen "yan! 
" Ve " Dayan! " diyorum gönlüme!.." Herkes mutlu olsun! Sen ''dayan 



Ali Kınık Bildiğin gibi değil şarkı sözleri
Eskiden bir adım vardı, ümidim feryadım vardı, şimdi ben o ben değilim...
Yolumu bilmiyorum, ölmüyor gülmüyorum, bu hayat yordu beni bildiğin gibi değil...

Dallarım devriliyor, gençliğim savruluyor, bir ayaz vurdu beni bildiğin gibi değil...
Güllerim devriliyor, gençliğim savruluyor bir ayaz vurdu beni bildiğin gibi değil...




Eskiden mevsim seçerdim, solardım, çiçek açardım, şimdi ben o ben değilim...
Bir nefes bir ahım var, bilmem ne günahım var vedalar sardı beni bildiğin gibi değil...
Dallarım devriliyor, gençliğim savruluyor, bir ayaz vurdu beni bildiğin gibi değil...
Güllerim devriliyor, gençliğim savruluyor bir ayaz vurdu beni bildiğin gibi değil...




Şehrin en karanlık yerinde duruyorum, haydi vur beni. 
Hiç ümidim kalmadı tutunacak bir dalım, başımı yere eğme benim mazlum yerine koyma.
Allı pullu düşlerim vardı oysa.. 
Bir hayat böyle tersine dönmez, bir yiğit böyle harcanmaz.
Dağlara taşlara bağırasım geliyor, içim yanıyor içim bildiğin gibi değil...
Bu bir hikayenin bitişimidir, bu kanlı bir vedamıdır?
Bu son savaşçının yediği kurşun, bu son kaleninde düşüşümüdür?
Dalgaların çekilişi, bayrakların yıkılışı, bu şarkıların susuşumudur.?
Ömrüm kanıyor ömdüm bildiğin gibi değil...




Ben bu hayata asiydim, böyle değildim, bir yıldız kaydı ömrümden, bende yenildim.
İşte her şeye sırtımı dönüp koşuyorum.
Sarı güller kahrolsun, ıslak gözler, beyaz mendil kahrolsun, kahrolsun bu kaldırım, bu nezaket mutluluk dilekleri.
Canım yanıyor canım bildiğin gibi değil...bildiğin gibi değil....








Sen Mutlu Ol

Nasıl bir kalp bıraktın
Bilirmisin ardında
Bilirmisin kırılan
Kalpler düzelmez asla

Nasıl bir kalp bıraktın 
Bilirmisin ardında
Bilirmisin kırılan kalpler
Düzelmez asla
Dönüpde hiç baktınmı
Merak edip arkana
Eden bulur güzelim
Kalır sanma yanına
Eden bulur güzelim
Kalır sanma yanına

Bir gün olsun gülmesen
Hep ağlasam da olur ?

Karanlığın içinde yalnız
Kalsam ne olur
İnim inim inlesem hep
Ağlasam neolur?
Benim için farketmez

( sen mutlu ol ) neolur! .
İnim inim inlesem
Acı çeksem deolur?
Benim için farketmez
Sen mutlu ol neolur?..

Geçmişteki günleri 
Bir an olsun hatırla 
Yırtmadıysan resmimi 
Ona bakıp da ağla 

Mutlu günlerimizi 
Sen vaad etmiştin bana 
Eden bulur güzelim 
Kalır sanma yanına



Sen mutlu ol: şarkı sözleri




Sessizliğim yalnızlığımdan, yalnızlığım bedbahtlığımdandır !


Susuyorum... 
İçimden çıkan lafların etrafı yangın yerine çevireceğini düşününce..
Kilit vuruyorum dilime de, yüreğimede.... 
" Yan! " diyorum içime!..."
Sadece sen "yan! 
" Ve " Dayan! " diyorum gönlüme!.." 
Herkes mutlu olsun! 
Sen ''dayan" 



Yorum Gönder Blogger

DİKKAT!
İfadeler şekiller, jpg, gif, png,bmp formatlarında resim, foto, video, müzik ekliyebilirsiniz.Resim eklemek için-- [img] resim linki [/img] // Müzik eklemek için :-- [nct]Müzik linki [/nct] Youtube Video ekleme:-- [youtube] Youtube Video Link [/youtube] Link kapanış kutucukların arasına boşluk bırakın
***KÜFÜR HAKARET İÇEREN YORUMLAR SİLİNECEKTİR***
Gülen ifade eklemek için işaretleri kullanın
:) (: :)) :(( =)) =D> :D :P :-O :-? :-SS :-t [-( @-) b-(

 
Tavizsiz © 2013. All Rights Reserved. Shared by WpCoderX
Top