Samsundan içeri giriyoruz.Hedefimiz tokat -Erzincan- Erzurum ve Doğubeyazıt.

Ladik dolaylarında ilk defa gördüğüm haşhaş tarlalarını merak ettim.Hasan abi bir tane kesip afiyetle yedi.haşhaş hakkında da ayaküstü küçük bir brifing verdi.Abiciğim bilmediğin bişey yok mu senin bu dünyada....

Taşova öğretmen evinde kalmaya karar verdik.Öğretmen evleri genelde ucuz ve temiz.

Petrolcu Gazi Abi "motorlar benim garaja koyun da rahat uyuyun diyor"

Hava kararırken Erzurum'a giriyoruz.Önce cağ kebabı yiyoruz.Meşhur yerlerin Tipik hayal kırıklığından sonra "Dergah" çay ocağında kıtlama çay içiyoyoruz.

Dergah çay ocağı Erzurumun delilerinin uğrak yeri olarak biliniyor.Şehrin delileri çay ocağına oturduğunda vatandaş onlara çay ısmarlıyor ve birbirine karşı veriyor gazı.seyreyle temaşayı.Bize geçmişten birkaç diyalog anlattılar gülmekten abdestimiz bozuldu

Şehirde çadır nerde kurulur diye polise soruyoruz.Kampüse gidin diyor.Üniversite güvenliği Tren istasyonuna gidin diyor,o arada vatandaşın biri Kayak tesislerinde kamping olacaktı diyor.Palandöken tesislerinin yanında boş bir araziye çadır kuruyoruz.Bİz de ülkemizi yeni tanıyoruz..

Erkenden kalktık.Kahvaltıdan sonra çifte minareye uğruyoruz.

Kahvaltı sonrası Erzurum ovasında şekerleme molası

Hasan abi endüksiyon bobinlerinin birindenşüpheleniyor.Her ihtimale karşı sınırı geçmeden değiştirmeye karar veriyor.Akşam İstanbuldan istedi.Sabahki Erzurum uçağına verdiler.Saat 10 00 gibi elimizde.Hava alanında değiştiriyoruz.

Doğubeyazıttayız.Fakat Mesai saatine yetişemedik .Bir kaç fotoğraftan sonra erkenden yatalım diyoruz.

sarayın dibindeki kampingde çadır kuruyoruz.Tam uyuyacakken sahipleri ile konuşuyor ve Kamping ücretine pansiyonda kalıyoruz.

Sabah erkenden kalktık.Bir kaç fotoğraf daha aldık.

Çoban çocuklar güneşin doğuşuyla beraber dağlardalar

Ahmede Hani türbesinde sabah kahvaltısı.Günlerden pazar.Tüm bölgeden piknikçiler türbe civarında erken saatlerden itibaren toplanmaya başladılar.