İki yıldır planladığımız İran seyahatine nihayet hazırız.2 Kişiyiz.Motosikletlerimiz 12 şer yaşında, Triumph Tiger(Hasan Kamil) ve Yamaha Super Tenere(Mustafa Zeki).
Günlerden 22 haziran. Amacımız haydarpaşadan saat 23 00 de kalkan Tatvan trenine yetişmek.

Yetişiyoruz fakat motorlarımızı alamayacaklarını söylüyorlar.Biz de yarın sahil yolundan Şile'den Samsun'a çıkmaya karar veriyoruz.Motorlar yüklü geceliyor. Öğleden sonra yola çıktık.İlk çay molası Ağva'da.

Her molada veya yemek sonrasında 15 dk şekerleme yapmayı adet haline getirdik.Çok dinlendirici.

Yolda sıcaktan montu çıkarınca arı soktu.Tam techizatlı yol arkadaşımda her türlü tedbir var.Arı sokmasına karşı Çin ağrı şeysi Very Happy

Ereğli'deyiz.Peynir domatesle akşam nevalesi.Polise,zabıtaya,Jandarmaya çadır kurabileceğimiz bir yer soruyoruz.Tüm cevaplar olumsuz.Şehrin girişinde "Ereğli bir Avrupa şehridir" yazıyor.

Kozlu'da bir petrol istasyonuna çadır kuruyoruz.Sabah erkenden yoldayız.

Bartında Sabah kahvaltısı.
Bartın Polisi 101 km ile "radara girdiniz" diyor.
- E ..ıçmadık ya radarınıza, girdiysek çıkarız." diyoruz,
Kahvaltı üstü 265 tl afiyet olsun..... Mad Evil or Very Mad
Amasra girişinde meyve ve fotoğraf molası.

Hasan abinin herkese anlatacak bir fıkrası muhakkak var.
Amasra'da bir şehir turu ve çay molasından sonra yola devam ediyoruz.Artık dağ yollarındayız.Armutun dibinde şekerleme molası
Batı Karadeniz coğrafyası muhteşem,muhteşem.......

Aşağıda cennet bir koy gördük ve yüzmeye karar verdik Abicim çok mutlu.zafer bayrağı yerine şortunu
sallıyor.

Sahili biz geldik diye mi boşalttılar nedir?Metropolde yaşıyoruz.Böyle doğallığa alışık değiliz. Very Happy

Yüzme ve yemek molasından sonra Yorulana kadar devam ettik.Çatalzeytindeyiz.Öğretmen evi ve halk eğitim müdürlüğünün kapısı sonuna kadar açık.Saat 22 00 ve kimse yok.... Rolling Eyes

Ayancık'a devam ediyoruz.Girişte bizi motorcu Burak yakalıyor ve öğretmen evine götürüyor.Teşekkürler burak.Hayırlı tezkereler..

Ayancıkta sabah dizlik tamir molası ve Bafra'ya devam..

Bafra'dayız.En meşhur Dondurma Balkaymak'ta imiş.Tüm seyahate yetecek kadar yiyoruz.Gerçekten tatmaya değer.

Mola sırasında bizleri farkeden 1200 ADV leri ile Bafralı motorcu dostlar masamıza geliyorlar.Semih ve Fatih beylere misafirperverlikleri için çok teşekkürler.

Samsundan içeri giriyoruz.Hedefimiz Tokat -Erzincan- Erzurum ve Doğubeyazıt.