Seçtim seçtim ekledim, hepsi sizin için, umarım beğenirsiniz. Bunlar sadece bazıları, zamanla yayınlıyorum. Bu fotoların içinde kızdıklarınız, güldükleriniz, beğendikleriniz, beğenmedikleriniz, bu ne yaa, dedikleriniz olacaktır. Hiç birini ben çekmedim bunu bilin, ayrıca yorumlarınızda çıkmasını istediğiniz olursa belirtin.



 Yıldızlar savaşı star wars

 Burun şeklinde sabunluk, basınca burun deliklerinden akıtıyor sabunu, biraz iğrenç bir tasarım olmuş fakat bunu bile beğenen varki vatandaş kullanıyor.

 Korku filminden etkilenmiş, yakışmış :))

 Hava yastığını kendisi yapmış, AIR BAG lı olmuş kafa diye buna derim. Kese kağıdından hava yastığı yapmak herkesin aklına gelmez.
 Erkeğin aklı şeyinde diye boşa dememişler şekilde görüldüğü gibi erkeğin beyni penisin ucunda

 Yürüüü yıllarca ben seni taşıdım birazda sen beni taşı 

 İlginç bir mimari yapı

 Muz satan mutsuz adam

 Avrupa birliğine girmemize az kaldı ha gayrettttt!!

 Burasıda sidney köprünün üstü çıplaklarla dolu

Bir THY reklamı, yalnız reklamda bir yanlışlıklık uçak ters yöne gidiyor, dikkat çakılacakkkkkk





Yorum Gönder Blogger

DİKKAT!
İfadeler şekiller, jpg, gif, png,bmp formatlarında resim, foto, video, müzik ekliyebilirsiniz.Resim eklemek için-- [img] resim linki [/img] // Müzik eklemek için :-- [nct]Müzik linki [/nct] Youtube Video ekleme:-- [youtube] Youtube Video Link [/youtube] Link kapanış kutucukların arasına boşluk bırakın
***KÜFÜR HAKARET İÇEREN YORUMLAR SİLİNECEKTİR***
Gülen ifade eklemek için işaretleri kullanın
:) (: :)) :(( =)) =D> :D :P :-O :-? :-SS :-t [-( @-) b-(

 
Tavizsiz © 2013. All Rights Reserved. Shared by WpCoderX
Top