Adana'da, "Neden eve geç kaldın?" diye soran karısını kurşun yağmuruna tutarak öldürdüğü iddiasıyla tutuklanan sanıktan şaşkına çeviren sözler.


ADANA (İHA) - Adana'da, "Neden eve geç kaldın?" diye soran karısını kurşun yağmuruna tutarak öldürdüğü iddiasıyla tutuklanan sanık, "Kafamın içinde bir ses var. Bu ses bana talimat veriyor" diyerek kendini savundu. Katil zanlısının, cinayet ardından oturdukları apartmanda komşularının ambulansa haber vereceğini düşünerek salondaki kanepeye uzanıp uyuduğu ortaya çıktı.
Olay, Hurmalı Mahallesi'nde, 10 Mart 2011 tarihinde meydana geldi. İddiaya göre 2 çocuk annesi 29 yaşındaki Sevgi S., kahvehane işleten eşi Hasan S.'ye, gece yarısından sonra eve gelince, "Neden geciktin?" diye çıkıştı. Bu yüzden başlayan tartışmanın ardından, Hasan S. belinden ruhsatsız tabancasını çekerek eşine defalarca ateş etti. Genç kadın olay yerinde hayatını kaybederken, zanlı cinayetin ardından odasına geçip uyudu. Hasan S., sabah uyandığında çocukları görmesin diye eşinin cesedini battaniye ile örttü, sonra da uyanan çocuklarını aynı mahallede oturan babasına götürüp eşini öldürdüğünü söyledi. Babası tarafından polise teslim edilen Hasan S. tutuklandı. Adana 5. Ağır Ceza Mahkemesi'nde hakkında, "kasten akrabayı öldürme" suçundan ağırlaştırılmış ömür boyu hapis cezası istemiyle dava açılan Hasan S.'nin yargılanmasına devam edildi. Olay gününü iyi hatırlamadığını ileri süren Hasan S., şunları söyledi:
"Kafamın içinde devamlı bir ses var, o ses bana talimatlar veriyor. Ancak eşimin öldüğüne inandıktan sonra bu ses biraz azaldı. Olay gününü çok iyi hatırlamıyorum. Ancak bazen farklı sesler de duyuyorum. Başımın içindeki sesler hiç gitmiyor. Bu sesler bana, 'Dışarı çık' diyor. Hastaneden rapor almamı kabul etmiyorlardı. Ben de onları dinliyordum. Ama olay günü eve geldiğimde bazı sesler duydum. Karartılar gördüm. Ayakkabılığın üzerindeki silahımı alıp ateş açtım, sonra da uyudum" dedi. Hasan S., "Daha sonra apartmanda 'silah sesini duyanlar, polis ve ambulansa haber verir' diyerek salondaki kanepeye uzanıp uyudum. Ancak, sabah kalktığımda eşim ölmüştü" şeklinde konuştu. Mahkeme heyeti, polisteki ifadesinde kafasının içinde bir ses olduğunu ve bu sesin kendisine talimatlar verdiğini öne süren Hasan Sağlam'ın akli dengesinin tespit edilmesi için Dr. Ekrem Tok Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesi'ne sevkine karar verip duruşmayı erteledi.YENER EKİNCİ  habervitrini.com 

Yorum Gönder Blogger

DİKKAT!
İfadeler şekiller, jpg, gif, png,bmp formatlarında resim, foto, video, müzik ekliyebilirsiniz.Resim eklemek için-- [img] resim linki [/img] // Müzik eklemek için :-- [nct]Müzik linki [/nct] Youtube Video ekleme:-- [youtube] Youtube Video Link [/youtube] Link kapanış kutucukların arasına boşluk bırakın
***KÜFÜR HAKARET İÇEREN YORUMLAR SİLİNECEKTİR***
Gülen ifade eklemek için işaretleri kullanın
:) (: :)) :(( =)) =D> :D :P :-O :-? :-SS :-t [-( @-) b-(

 
Tavizsiz © 2013. All Rights Reserved. Shared by WpCoderX
Top