Hani sen gittin ya!!! 
Ben öylece kaldım.  İşte gözlerim yüreğim aynı anda dondu.Hani sen gittin ya ben öylece baktım ardından.Ne düşünmek gerektiğini bile düşünemez oldum.Bilirsin beni,ruhum şah damarımdan geçer.Birden o kesildi can çekişmek bile haram oldu.Hani sen gittin ya çocukluğum geldi o an aklıma.Tıpkı babam belediye otobüsünde çalışırken beni durakta bırakıp,otobüsü uzaklaştırdığında duyduğum o ince sızı düştü içime.Belki aynı şey değildi ama o zaman nedense babamın hiç dönmeme ihtimalini düşünmüştüm.
Hani sen gittin ya,,,, Ben boynumu büküp eve doğru ilerledim.Biliyormusun ilk defa karşıdan karşıya korkmadan geçtim.Son bir şey daha hani sen gittin ya gitmek kelimesi ilk defa bende anlam kazandı.Hiç ağlamadım biliyor musun.Çünkü gözyaşlarım beni rahatlatır,aksine sen gittiğin için ben rahatlamak istemedim.Rahat ol giden kişi!! Ben oruca başladım.Artık hayatımda giden hiçbir kişi içimi daha acıtamayacak.Hoşçakal. Hoşçakal...

Yorum Gönder Blogger

  1. ;(( ;-( güzel bir yazı olmuş tebrikler, boşver giden gitsin gelenlere bak.. olur böyle şeyler biri gider biri gelir, bazen gidende gelir belki gitmemiştir saklanmıştır ;(

    YanıtlaSil
  2. ;( Belkide gitmek zorunda kaldı, neden niçin nasıl gittiğini sordunmu, belki senin için daha hayırlıdır gitmesi, iyi biriyse giden kişi herzaman arkadaşın olarak kalır yinede selamı sabahı eksik etme. İçindeki fırtınaları yazmak güzel insanı rahatlatır ve bir yerlerde yazılı olmasıda çok güzel. Video, resim yazı birbirine uymuş güzel bir çalışma tebrik ederim devamını dilerim (f) (h)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ediyorum arkadaşlar

    YanıtlaSil
  4. :o giden gitsin gittiği gün bitsin, gitmeyende şansına artık ne çıkarsa bahtına =p~

    YanıtlaSil

DİKKAT!
İfadeler şekiller, jpg, gif, png,bmp formatlarında resim, foto, video, müzik ekliyebilirsiniz.Resim eklemek için-- [img] resim linki [/img] // Müzik eklemek için :-- [nct]Müzik linki [/nct] Youtube Video ekleme:-- [youtube] Youtube Video Link [/youtube] Link kapanış kutucukların arasına boşluk bırakın
***KÜFÜR HAKARET İÇEREN YORUMLAR SİLİNECEKTİR***
Gülen ifade eklemek için işaretleri kullanın
:) (: :)) :(( =)) =D> :D :P :-O :-? :-SS :-t [-( @-) b-(

 
Tavizsiz © 2013. All Rights Reserved. Shared by WpCoderX
Top