Sevmek istedim, sarıldığımda kafamdaki, hayatımdaki herşeyi unutmak, sadece sevmek istedim. 
Ellerimden tutmanı istedim, bana güç vermeni, ışığım olmanı istedim. Yıldızım değil, güneşim ol istedim. Ateşinle yakmanı yüreğimi, gönlümü ısıtmanı isterdim. 
Sen yakıp yıkıp kavurdun kül ettin. Sadece sevmek istedim. Hep kırılmaktan bıktım, kalbim bin parça toplamanı isterdim.
Seviyorum dedin inandım, aşkım dedin inandım, canım dedin inandım, boynumu büktüm görme diye gözyaşlarımı senden gizli sildim.
Derdini derdim bildim, her gidişinde ben üzüldüm, her gelişinde ben sevindim ama yoruldum anlamsız gitmelerinden, kalbim kırıklar içinde, gönlüm yaralar içinde. Her gün hüzün her gün hazan dayan yüreğim dayan dedikçe kendime, akan gözyaşlarımı silmeni isterdim, dert ettim kendime, derdime dert ekledim her gün dertlerimi bir birine ekledim, ekledikçe büyüdü, büyüdükçe ben üzüldüm derdimin altında kaldım ezildim.

Ayna da bile artık tanımaz oldum kendimi, bu nasıl sevgi anlamadım, canım diyen canını üzermi? Aşkım diyen bırakıp bırakıp gidermi? Hayatım diyen HAYATIMIN içine edermi?


Sevmek istedim, severken seni, herşeyi unutmak istedim, sarılmak istedim aşk ile, olmadı.
Vurdun vurdun öldürdün, bilmedinki marifet vurmakta değil, öldürmekte değil, yaşatmakta.
Gönlümdeki dağlara merdiven dayadım, sana varayım diye, varamadım bir türlü olmadı.
Söz vermiştin, üzmeyecektin, söz vermiştin gitmeyecektin, yüreğim yandı yandı olmadı, göz yaşım sel oldu görmedin, beni mahkum ettin dertlere, kederlere, hüzünlere.
Sevmek istedim hepsi buydu, sadece sevmek olmadı.
Gülmedimi kader gülmüyor, çekeceksen çekeceksin.
Her gece sabahlara kadar bekleyen ben, her gece yollarını gözleyen ben, bir güzel sözüne ömrümü veren ben, SADECE SEVMEK İSTEDİM OLMADI.    



Ben elimi uzattıkça sen çektin, ben sana geldikçe sen gittin, madem gittin, gittiğin yerde kal....
Gittiğin yerde kal desede dudaklarım, gönlüm yine seni arıyor, arasada yollarına baksada, yoksun olmayana ne denirki, anlatsan anlamaz, feryat etsen duymaz.
Gitti.. beni benden alıpta gitti...
Ağlasa gözler ne yazar, dökülse söylenen sözler yağmur gibi ne yazar, yine boynum bükük kaldım, yine yalnız düştü bana.
Hüzün, keder, bir tufan yüreğimde savruluyor ordan oraya, kor kor ateşler yanıyor içimde, zoruma gidiyor gülmedi talihim, içimdeki kışı ısıtmıyor içimde yanan ateşler.
Sevmek istedim.... Olmadı.... 




 Rafet El Roman - Gönül Yarası- Şarkı Sözü

 Olmadik yerde kanar durur
Anilarin ruhu dolanir
Anlatmaya kelimeler yetmez
Hersey bitmis
Anlamini Yitirmis
Hayat Kare kare geciyor gözlerimden
Doyamadan nasil gecti bunca zaman
Islanir kirpiklerim
Yüzüme bulasir yaslari
Ates topu düser yüregime
Alev alev yanar icim
Alir basimi yollara düserim
Kara kara düsünür
Üzülürüm kizarim halime kosarim son sürat
Yorulunca yigilip kaldigim yerde
Adini sayiklarim gündüz gece
Nereye baskam izlerin var silinmiyor
Gönül Yarasi bu gecmek bilmiyor


Yalan sözler gülüslere
Kandim gittim ellere
Kimbilir kac senelerce
Yanar durur bu icimde
Gün görmeyen su yüzüm
Bir sende güldü seni sevdi
Dönsende kiymeti yok
Düstün gözümden bir kere
Adaletsiz koca dünya
Yine olan bana oldu
Ask atesi yar acisi
Dönüp durup beni vurdu

Simdi Gönül Yarali
Kirik kolu kanadi
Sende kaldi yarisi
Varsin dursun acisi

GÖNÜL YARASI

Yitik magdur gönlüme
Kiydin gittin ömrüme
Neyim varsa inandigim
Kayip ziyan simdi yarim
Gün görmeyen su yüzüm
Bir sende güldü seni sevdi
Dönsende kiymeti yok
Düstün gözümden bir kere
Adaletsiz koca dünya
Yine olan bana oldu
Ask atesi yar acisi
Dönüp durup beni vurdu

Simdi Gönül Yarali
Kirik kolu kanadi
Sende kaldi yarisi
Varsin dursun acisi


(^*^juliyet^*^)' ve tüm juliyetlere alttaki linkler tavsiyemdir
http://endandik.blogspot.com/2012/01/mecnun-olmak.html  

http://endandik.blogspot.com/2012/01/vefasza-vefaszlara.html








Yorum Gönder Blogger

  1. (^*^juliyet^*^)Sana yazdım ve senin gibilere, gerçi sen anlamazsın ama ben yinede yazayım. Belki bir anlayan çıkar.

    YanıtlaSil

DİKKAT!
İfadeler şekiller, jpg, gif, png,bmp formatlarında resim, foto, video, müzik ekliyebilirsiniz.Resim eklemek için-- [img] resim linki [/img] // Müzik eklemek için :-- [nct]Müzik linki [/nct] Youtube Video ekleme:-- [youtube] Youtube Video Link [/youtube] Link kapanış kutucukların arasına boşluk bırakın
***KÜFÜR HAKARET İÇEREN YORUMLAR SİLİNECEKTİR***
Gülen ifade eklemek için işaretleri kullanın
:) (: :)) :(( =)) =D> :D :P :-O :-? :-SS :-t [-( @-) b-(

 
Tavizsiz © 2013. All Rights Reserved. Shared by WpCoderX
Top