Öyle bir geçer oyun ki!

Öyle bir geçti ki zaman Mesude için
Gencay Gürün'ün Türkçeye çevirdiği, Celal Kadri Kınoğlu'nun yönettiği; Murat Han, Şencan Güleryüz, Nilperi Şahinkaya, Esin Harvey'in rol aldığı 'Yaklaştıkça' (Closer) oyununun galası önceki akşam Profilo Gösteri Merkezi'nde yapıldı. Galaya, "Öyle Bir Geçer Zaman Ki" dizisinin Mesude'si Nilperi Şahinkaya'nın striptiz sahneleri damgasını vurdu.
Vatan gazetesinden Bora Engin'in haberine göre oyundan notlar şöyle: Closer filminde Natalie Portman’ın oynadığı Alice karakterini oyunda canlandıran Nilperi Şahinkaya “Herkesin kabul edeceği çok önemli bir rol diye bana söylendi, ben de çok heyecanlandım kabul ettim. Teksti okuduğumda cesur dediğiniz sahnenin arka planda kalacağını düşünüp kabul ettim. Ben güzel eleştiriler alıyorum” dedi.

Oyunda sevgilisinden tokat yiyen Şahinkaya “Gerçek hayatta ben de şiddete maruz kaldım. Öyle bir sevgilim oldu. Güzel okkalı bir tokat yedim. Hemen ayrıldık” diye konuştu.

Striptiz sahnelerindeki rahatlığıyla dikkati çeken Murat Han ise “Bence oyunun sahneleri abartmaya gerek yok.Yasaklanmasına bir sebep yok. Tekstin orijinali daha ağır. Bizimki yumuşatılmış hali” dedi. Sevgilisi Murat Han’ın cüretkar sahnelerini müstakbel kayınpederi Feyzullah Han ile en önden izleyen manken Nur Gümüşdoğrayan ise “Ben üç dört defa izledim. Oyunu çok beğendim. Kendisi oyuncu olduğu için saygı duyuyorum onunla gurur duyuyorum” açıklamasında bulundu.

Oyunu Ebru Akel, Murat Göğebakan, İnci Türkay ve sevgilisi Atilla Saral, Prof. Dr. Murat Öncel gibi isimler izledi.


OYUNUN KONUSU

Günümüz Londra’sında birbirine yabancı dört insanın tanışmasıyla tesadüfler arka arkaya gelmeye başlar. Birbirlerine duydukları anlık hislerse aldatmaları beraberinde getirir. İngiliz bir gazeteci olan Dan, mesleğini çok ciddiye alan ve kariyer yapmak isteyen biridir. Ancak, onun görevi gazetedeki ölüm ilanları yazmaktır. Dan, genç bir striptizci olan Alice’ten etkilenir. Ancak, fotoğrafçı Anna’yla tanışınca, duygularına ve ihtirasına hakim olamaz. (Vatan)

Cesur sahneleriyle tüm dünyada olay yaratan “Closer”ın yerli versiyonu “Yaklaştıkça”, önceki akşam tiyatro severlerle buluştu. Galada gözler, başrol oyuncusu Nilperi Şahinkaya’nın üzerindeydi.

Gözler Mesude’de

Murat Han, şencan Güleryüz, Nilperi Şahinkaya ve Esin Harvey’in rol aldığı “Yaklaştıkça”nın (Closer) galası önceki akşam Profilo Gösteri Merkezi’nde yapıldı. Galanın en dikkat çeken ismi, “Öyle Bir Geçer Zaman ki”de Mesude’yi canlandıran Nilperi Şahinkaya oldu. Oyunda cüretkar striptiz sahneleri olan Şahinkaya, o sahnelerle ilgili şunları söyledi:


Ben de tokat yedim

“Teklif gelince çok heyecanlandım. Teksti okuduğumda, ‘cesur’ denen o sahnelerin arka planda kalacağını anlayıp hemen kabul ettim. Oyun günümüz ilişkilerini çok iyi anlatıyor. Sevgilimden tokat yediğim bir sahne var mesela... Ben gerçek hayatta da şiddete maruz kaldım. Öyle bir sevgilim oldu. Okkalı bir tokat yedim ondan ve tabii hemen ayrıldık.”



FARAH DA AYNI ROLDEYDİ

“Öyle Bir Geçer Zaman ki”nin bir başka yıldız oyuncusu Farah Zeynep Abdullah da yıllar önce aynı oyunda Nilperi şahinkaya’nın rolünü canlandırmıştı: “Closer benim ilk profesyonel oyunculuk deneyimimdi. Ben de striptizciyi oynamıştım.”

Öyle Bir Striptiz Yaptı Ki...
'Öyle Bir Geçer Zaman ki' dizisinin 'Mesude'si tiyatro sahnesinde de cüretkar sahneleriyle adından söz ettiriyor.
'Öyle Bir Geçer Zaman ki' adlı dizide kötü kız 'Mesude'yi canlandıran Nilperi Şahinkaya; ilk tiyatro Oyunu 'Yaklaştıkça'da cüretkar sahneleriyle adından söz ettiriyor.

Tiyatro İstanbul'un sahneye koyduğu, kadın- erkek ilişkilerini anlatan Oyunda striptizci 'Alice'i canlandıran 23 yaşındaki Oyuncu; dansları ve Oyunda rol alan Murat Han ve Şencan Güleryüz'le olan sevişme sahneleriyle dikkat çekiyor.

Bilkent Üniversitesi Tiyatro bölümü mezunu olan Şahinkaya rolü ve striptiz sahnesiyle ilgili şunları söylüyor: "Oyunun film versiyonu olan 'Closer'ı izledim ama film üstünden çalışmadım. Konservatuvarda dans dersi almıştım. Sahneye platform konuyor, üzerinde dans ediyorum, sonra kucak dansına geçiyorum. İç çamaşırı ve dantelli korse giyiyorum. O sahnede hiç zorlanmıyorum, utanmıyorum. Işıklarla insan havaya giriyor. Oyunculuğun gerektirdiğini yapıyoruz."
 AİLEM KIZMAZ!

Trablus Büyükelçisi Salim Levent Şahinkaya'nın da kızı olan Oyuncu; "Aileniz rolünüze nasıl tepki verdi?" sorusuna şöyle yanıt verdi: "Babam tedirgin oldu ama onu ikna ettim. 'Başka sahneler de var' dedim. Belki utanacaklar ama kızmazlar, soyunacağımı biliyorlar sonuçta."

Altı yıl önce 'Closer' adıyla sinemaya uyarlanan Oyun; cuma, cumartesi ve pazar günleri Profilo Gösteri Merkezi'nde. sahnelenecek.

Sabah : http: //www.sabah.com.tr











Yorum Gönder Blogger

DİKKAT!
İfadeler şekiller, jpg, gif, png,bmp formatlarında resim, foto, video, müzik ekliyebilirsiniz.Resim eklemek için-- [img] resim linki [/img] // Müzik eklemek için :-- [nct]Müzik linki [/nct] Youtube Video ekleme:-- [youtube] Youtube Video Link [/youtube] Link kapanış kutucukların arasına boşluk bırakın
***KÜFÜR HAKARET İÇEREN YORUMLAR SİLİNECEKTİR***
Gülen ifade eklemek için işaretleri kullanın
:) (: :)) :(( =)) =D> :D :P :-O :-? :-SS :-t [-( @-) b-(

 
Tavizsiz © 2013. All Rights Reserved. Shared by WpCoderX
Top