Sevdan ile sarhoş oldum, ne gecem belli ne gündüzüm
Sevdan ile bir hoş oldum, ne yaşadığım belli ne öldüğüm
Sevdan ile gözlerim yollarında sabahladım
Sevdan ile gözyaşı döktüm 
Sevdan ile ter döktüm
Sevdan ile yandım
Sevdan ile kavruldum
Sevdan ile BİTTİM...
D.Çelikli



Sevdayı aramakla geçti ömrüm
Sevdadadır aşk  dedim
Sevdadadır yaşam dedim
Sevdadadır mutluluk dedim
Sevda meğer bir SERAPMIŞ...
 D.Çelikli



Sevdan tutmadı ellerimi
Sevdan yıktı hayallerimi
Sevdan yaktı yüreğimi
Sevdan büktü belimi
Sevda unutma beni
Sevdan ile sevdim SENİ...
D.Çelikli




Melih Görgün - Yüreğim Yanar Orijinal Klip
Yüreğim yanar şarkı sözleri
Bir sözün ah yeter anlasana
Gönül hasret bir dokunuşuna
Hasretim ah beni yormasana
Ölürüm sebep olmasana
Bir yemin ah bir dua gibisin
Yüreğim bilir yüreğimsin
Sen benim ah ecelim gibisin
Ne zaman bana güleceksin
Yüreğim yanar ah dokunma
Üzülür bu can ah ağlatma
Beni ellere mahkum ettin
Yanarım hasret çoğalınca






Yorum Gönder Blogger

DİKKAT!
İfadeler şekiller, jpg, gif, png,bmp formatlarında resim, foto, video, müzik ekliyebilirsiniz.Resim eklemek için-- [img] resim linki [/img] // Müzik eklemek için :-- [nct]Müzik linki [/nct] Youtube Video ekleme:-- [youtube] Youtube Video Link [/youtube] Link kapanış kutucukların arasına boşluk bırakın
***KÜFÜR HAKARET İÇEREN YORUMLAR SİLİNECEKTİR***
Gülen ifade eklemek için işaretleri kullanın
:) (: :)) :(( =)) =D> :D :P :-O :-? :-SS :-t [-( @-) b-(

 
Tavizsiz © 2013. All Rights Reserved. Shared by WpCoderX
Top