Marketler, alış veriş merkezlerinde özellikle yoğun kalabalık olan marketlerde alış veriş yaparken çok dikkatli olun.

Bayram üstü alış verişe çıktınız konu komşuya ,eşe dosta, kapıya gelen çocuklara şeker ikram etmek istiyorsunuz, tepeleme şekerleri dökmüşler üstünede fiyatını yazmışlar siz beğendiğiniz bölümdeki şekerlerden poşete doldurup kasaya gittiğinizde anlamazsanız farklı fiyattan alıp çıkarsınız.

Nerden biliyorsun?

Başıma geldi de ondan, markette gezerken bayram şekeri almak istedim iki grup şekeri tepeleme dökmüşler üstünede fiyatını yazmışlar, ben ikinci guruptaki şekerlerden birazda birinci gruptaki şekerlerden poşete doldurduğum sırada biri yanaşıp abi onların fiyatı ayrı uyarayım dedi.

Şaşırdım nasıl olur üstünde tek fiyat var, ben poşetimi aldım kasaya gittim hiç bir şey bilmiyormuş gibi poşeti kasaya uzattım, kasadaki görevili şu kadar tutuyor ücreti deyince kilosu kaç para? şu kadar efendim peki orda niye bukadar yazıyor? onlar ayrı bunlar ayrı sözünü duyunca poşeti bıraktım karıştırıp aldığım şekerleride artık siz ayırırsınız deyip çıktım.

Bir başka olayda kasanın önünde duran ürünler, alış verişimi yapmış kasanın başında aldıklarımı poşete doldururken, hesabın kabarık geldiğini dikkatimi çekti, dikkatlice bakınca , şöyle bir göz gezdirdim satış fişine kola almadığım halde kola yazıyor kasadaki bayana bu ne kardeşim ben kola almadım pardon yanlışlık olmuş deyip düzeltti.

Kasadaki görevlinin önünde bulunan kola' yı acaba daha kaç kişiye yazdı bilinmez.

Fiyat etiketlerine bakıp aldanmayın bence, özelliklede indirim var diye bayanların akan akın gittikleri bol bol doldurdukları itiş kakış alış veriş yaptıkları ortamlar pekte sağlıklı değil.

Mağazanın dışında indirim içinde bindirim

Hepsi için demiyorum, bazı mağazaların vitrinlerinde indirim yazıyor içeriye girdiğinizde göstermelik ayırdıkları bazı gitmeyen, serisi bitmiş, modası geçmiş, defolu ürünlerin üstüne indirim fiyatlarını yazıyorlar, diğer ürünlerinde etiketlerinde yüzde20 kimisinde yüzde30 çeşit çeşit etiketler aslında indirim falan yok hepsi etiket oyunu müşteriyi kandırmak için yapılmış aldatmacalar.

Siz siz olun alış veriş yaparken kazıklanmamak için dikkatli olun.
 Yazar: Durmuş Çelikli
kaynak:  http://bitkiselhaber.com/alis-veris-yaparken-dikkat_m3723.html
İlgili Aramalar:

Yorum Gönder Blogger

DİKKAT!
İfadeler şekiller, jpg, gif, png,bmp formatlarında resim, foto, video, müzik ekliyebilirsiniz.Resim eklemek için-- [img] resim linki [/img] // Müzik eklemek için :-- [nct]Müzik linki [/nct] Youtube Video ekleme:-- [youtube] Youtube Video Link [/youtube] Link kapanış kutucukların arasına boşluk bırakın
***KÜFÜR HAKARET İÇEREN YORUMLAR SİLİNECEKTİR***
Gülen ifade eklemek için işaretleri kullanın
:) (: :)) :(( =)) =D> :D :P :-O :-? :-SS :-t [-( @-) b-(

 
Tavizsiz © 2013. All Rights Reserved. Shared by WpCoderX
Top