Taslak 1071 Malazgirt- TRT Haber'de yayınlanan Kuklagiller adlı programda Ali Ağaoğlu'nun reklamı ti'ye alındı..  İzlenme Rekorları kıran 1453 Maslak reklamı çok komik. Ali ağaoğlunun inşaat reklamı kuklagiller adlı programda komik bir hal aldı. Bu deel Buda deel hele bu heç deel. Bu evlerde insan oturacak accık büyük yapın bunları. Ben böyle projeyi datırım datırım dediysem datırım. artık alış verişinize çıkmanıza gerek yok, evlerimiz üç oda bir salon yarım bakkal olacak, moda ve sanatın her dakika içinde olacaksınız, her evin bir kapıcısı, birde plates hocası olacak. Tüm bunları Anadoluya ilk girdiğimiz yerde Malazgirt ovasının tam göbeğinde Muşta yaşayacağız. Bilirsiniz hayal ederim dedisem hayal ederim, kendim ilen gurur duyuyom. Tarih halay çekenleri deel, milleti için çile çekenleri yazar.
trthaber de yayınlanan Kuklagiller adlı programda ali ağaoğlu nun inşaat reklamı ti ye aldı.
Yaptım oldu.yaptım olacak


"Bu evlerde insan oturacak. Bunlara benim ceylanları bağlasan durmaz. Oğlum buraya proje diye havlu kağıdını koymuşsunuz! Beni anlamıyorsunuz! Daha farklı şeyler istiyorum. Bu değil! Bu da değil. Bunların hiçbiri değil. Ben bu projeyi dağıtırım! Dağıtım dediysem dağıtırım!"

Sonra bir projeyi beğenir Hayri Kostaklı. Proje Muşta! Adı da "Taslak 1071 Malazgirt!" Üstelik buradan ev alana bir de at hediye ediyor. Hatta her evin bir odası da bakkal dükkanı...

İşte Kuklagillerin Ali Ağaoğlu'su Hayri Kostaklı...



İlgili Aramalar:

Yorum Gönder Blogger

DİKKAT!
İfadeler şekiller, jpg, gif, png,bmp formatlarında resim, foto, video, müzik ekliyebilirsiniz.Resim eklemek için-- [img] resim linki [/img] // Müzik eklemek için :-- [nct]Müzik linki [/nct] Youtube Video ekleme:-- [youtube] Youtube Video Link [/youtube] Link kapanış kutucukların arasına boşluk bırakın
***KÜFÜR HAKARET İÇEREN YORUMLAR SİLİNECEKTİR***
Gülen ifade eklemek için işaretleri kullanın
:) (: :)) :(( =)) =D> :D :P :-O :-? :-SS :-t [-( @-) b-(

 
Tavizsiz © 2013. All Rights Reserved. Shared by WpCoderX
Top