Survivor de kıran kırana bir mücadelenin bu haftaki galibi TEFİK oldu. Türkiye Tefike oy verdi. İşte bana göre nedenleri? Asena şöhretine güvenip hava yaptı, kendine göre stareji geliştirip aklınca ünlü olduğu için Türkiye bana oy verir gibi düşündü ve karşısına Tefiki istedi. Ama Türk halkı bu oyunu yutmadı. Sinsi planın farkına varan izleyenlerin tercihi Tefik oldu. Asena bana göre yapmacık davranışlarıyla ünlülüğün vermiş olduğu edayla ayrımcılık yapar gibi bir tavır içindeydi.
Asenanın 2. oyunu da tutmadı.
Şöhretini ve ünlü olmasını kullanmak isterken düşüncesi halk beni sever beni tercih eder oldu kendine çok güveniyordu, fakat bu tutmazsa diye Tefiki kadın düşmanı ilan etti. En destek kadınlardan gelir diye düşünmüş olmalıki böyle bir çıkış yaptı. Sürekli Tefik' i kadınlara karşı kullandı, kadınlara hep kötüledi. Oysa Tefik taçmine dokunulmazlık vermiş onu elemelerine engel olmuş biriydi. Buna rağmen Taçmin arkadaşlarını arkadan vurdu. Tefik, Nihat, Taner aforoz edildiler cüzzamlı gibi davranmaya başladılar onları dışladılar. Olayları izleyen halk dışlanmışlara itilmişlere sahip çıktı.

Taçmini kollayan Tefik, Taçmin tarafından öcü ilan edildi. Birden düşman oldu bunda Asenanın kışkırtmasının payı var gibi geliyor. Bayanların özellikle Asenanın bir bayan olarak Tanere " boynuzlarını parlatsana" demeside hoş değildi. Seviyesiz tavarlarıyla elenmeyi hak etti.
Asenanın içini hırs bürümüş bu hırs iyi gelmedi ona. Sinsi tezgahlar üretti kafasında.
Asena bayılınca Nihat yardıma koşmuştu.
Asena yarışmada bayılınca Nihat ona yardıma koşanlar arasındaydı hatta elinide öptü bildiğim kadarıyla fakat Nihat elinden sakatlanınca Asena çok sevindi hatta " benim farklı gurur günümdü" diye güldü.

OYLAMA SONUÇLARINA GÖRE TÜRKİYE DAĞILIMI



AYRINTILARI LİNKİ TIKLAYARAK ÖĞRENE BİLİRSİNİZ. İL İL SURVİVOR OYLAMA SONUÇLARI   http://www.acunn.com/survivor/oylama 

Yorum Gönder Blogger

  1. çok doğru bir tespit asena hak etti gitmeyi ben öyle görmüştüm sizde benim gibi görmüşsünüz. Tebrikler

    YanıtlaSil

DİKKAT!
İfadeler şekiller, jpg, gif, png,bmp formatlarında resim, foto, video, müzik ekliyebilirsiniz.Resim eklemek için-- [img] resim linki [/img] // Müzik eklemek için :-- [nct]Müzik linki [/nct] Youtube Video ekleme:-- [youtube] Youtube Video Link [/youtube] Link kapanış kutucukların arasına boşluk bırakın
***KÜFÜR HAKARET İÇEREN YORUMLAR SİLİNECEKTİR***
Gülen ifade eklemek için işaretleri kullanın
:) (: :)) :(( =)) =D> :D :P :-O :-? :-SS :-t [-( @-) b-(

 
Tavizsiz © 2013. All Rights Reserved. Shared by WpCoderX
Top