Geçenlerde bir program yükledim, yüklemez olaydım, AVG Secure Search (Güvenli Arama) Eklentisini (AVG güvenli arama) kurdu öyle gıcık oldumki. Google arama kalkmış varsayılan arama sağlayıcı AVG olmuştu. Kaldırmak için her yolu denedim kaldıramadım. Buda demek oluyorki virüs programlarının kendisi başlı başına virüs. Google chrome' yi açtım güvenli arama sağlayıcı AVG search ve üsttede bir not bu sayfada güvenli olmayan içerik var. Gülermisin ağlarmısın iyice sinir oldum, başladım internette benim gibi AVG zedeleri araştırmaya ve kaldırmak için neler yapılır nasıl bu beladan kurtulurum diye çırpınmaya. Bütün işimi gücümü bıraktım AVG'yi tüm internet tarayıcılarımdan kaldırmanın peşine düştüm. Yaptığım araştırmalarda elde ettiklerimi sizlerle paylaşıyorum. Umarım faydalı olur.
Sözde güvenli arama, kendisi güvensiz zaten doğru dürstte aramıyor test ettim onayladım , şiddetlede kınıyorum beni üzdüğü için.

AVG Secure Search (Güvenli Arama) Eklentisini kaldırma...

Firefox' dan AVG secure search virisünü kaldırma

AVG antivirüs programını yüklediğinizde internet tarayıcılar için güvenli arama(secure search) eklentisi de yükleniyor. Fakat bu Firefox'da adres satırından arama yapmaya alışkın olanlar için pek hoş olmuyor çünkü aramalar doğrudan google.com yerine isearch.avg.com dan geliyor ve görüntüsü de hoş durmuyor. Zaten arama sonuçlarını kontrol eden "link checker" varken pek gerekli değil sanki..

Eklentiyi kaldırmak tek başına işe yaramıyor, çözüm şu şekilde:

1.Önce eklentiyi kaldırıyoruz: (ie dede eklentilerden etkisizleştiriyoruz)

◦Araçlar/Eklentiler/Eklentiler/AVG Secure Search -> Etkinsizleştir
2.Firefox'da adres satırına about:config yazın, gelen uyarıyı onaylayarak geçin
3.Tepede "süzgeç" kısmına keyword.URL yazın.
4.Çıkan satıra sağ tıklayıp sıfırlayın.

Artık aramalarınız eskisi gibi doğrudan google'den olacaktır..

İnternet explorer için AVG kaldırma


1. Başlat/ çalıştır/ regedit yaz, çıkan ekranda hangi sayfa açılıyorsa onun adını arattır. (AVG secure search)
bulduğun ve yabancı olan her site adını sil.
2. Yine internet exporer için bir başka yöntemde şöyle

başlat/çalıştır/çıkan yere regedit yaz/tamam de/HKEY-CURRENT USER tıkla/aşağıda software e tıkla/policies tıkla/microsoft tıkla/internet explorer tıkla/control panel tıkla/şimdi sağ tarafta homepage yazan birşey görmen lazım.onun değerini 0 yap. Ordan çık internet explorer ı aç....araçlar/internet seçenekleri/giriş sayfasında ne olmasını istiyorsan yaz ve uygula de tamam de bitti.






Fotonun üstüne tıklayarak bakabilirsiniz, cilck yazan yere tıklarsanız sosyal paylaşım sitenize eklersiniz.

Google Chrome' den AVG güvenli aramayı kaldırma, Google Chrome'den AVG search kaldırma



İngiliz anahtarı simgesine tıklayın sağ üst köşede " Sayfaları ayarla" işte şu 3. şıkta sayfaları ayarlaya tıkla kaldırmak istedğiniz avg orda olacak şeritte çarpıya bas onu sil sonra istediğini yaz, (ben sildim hiç birşey yazmadım.)  Arama motorlarını yönet butonuna tıklayın google yapın. 





İlgili Aramalar: AVG toolbar kaldır AVG güvenli aramayı kaldırma Google Chrome'den AVG search  kaldırma AVG Secure Search AVG toolbar kalktı search duruyorsa 

Yorum Gönder Blogger

  1. Bu konuda başka bilgileri olanlar lütfen insanlara yardımcı olmak açısından buraya yazsınlar. Kİmbilir belki sizin bildiğiniz daha iyidir. Bİlenler bilmeyenlere anlatsın. Burda yazılanları yapıp AVG toolbar AVG güvenli arama AVG secure search ten kurtulanlar yazarsa bizi aydınlatmış olur

    YanıtlaSil

DİKKAT!
İfadeler şekiller, jpg, gif, png,bmp formatlarında resim, foto, video, müzik ekliyebilirsiniz.Resim eklemek için-- [img] resim linki [/img] // Müzik eklemek için :-- [nct]Müzik linki [/nct] Youtube Video ekleme:-- [youtube] Youtube Video Link [/youtube] Link kapanış kutucukların arasına boşluk bırakın
***KÜFÜR HAKARET İÇEREN YORUMLAR SİLİNECEKTİR***
Gülen ifade eklemek için işaretleri kullanın
:) (: :)) :(( =)) =D> :D :P :-O :-? :-SS :-t [-( @-) b-(

 
Tavizsiz © 2013. All Rights Reserved. Shared by WpCoderX
Top