Vahşi cinayeti kabul etti
İstanbul Bahçelievler’de üniversite öğrencisi Fatıma Nur Çelik’in ellerini ve ağzını bantladıktan sonra öldürdüğü iddia edilen zanlı emniyetteki ifadesinde suçunu itiraf etti.
İSTANBUL (İHA) - Olay, dün akşam saatlerinde Bahçelievler Yenibosna Hürriyet Mahallesi Güneşli Sokak 5 nolu apartmanda meydana gelmişti. Antalya’dan İstanbul’a gelen Haliç Üniversitesi Beslenme ve Diyetisyen bölümü 1. Sınıf öğrencisi Fatıma Nur Çelik (20), arkadaşıyla kaldığı evde, elleri ve ağzı bantlanmış yarı çıplak bir şekilde ölü olarak bulunmuştu. Olay üniversite öğrencisi Fatıma Nur Çelik ile aynı evde kalan kız arkadaşı İstanbul Üniversitesi öğrencisi S.K.’nın akşam eve gelmesiyle ortaya çıkmıştı. Bunun üzerine harekete geçen Cinayet Büro dedektifleri Fatıma Nur Çelik’in kız arkadaşının ifadesine başvurarak, apartmandaki güvenlik kamerası görüntülerini izletti. S.K’ nin güvenlik kamerası kayıtlarında apartmana giren çıkan kişiyi teşhis etmesiyle birlikte Cinayet Büro amirliği ekipleri harekete geçti. Zanlının aynı mahallede bir elektrikçinin yanında çalışan ve evli bir çocuk babası C.K. olduğu anlaşıldı. Ayrıca C.K.’nın hırsızlıktan sabıkası olduğu öğrenildi. Evinde C.K.’yı bulamayan ekipler, şüphelinin gitmiş olabileceği internet kafeye gittiler. Bu sırada zanlı internet kafe önünden taksi ile geçerken polis ekiplerinin fark etmesiyle birlikte taksi durdurularak yakalandı. Zanlının üzerinde Fatıma Nur Çelik’e ait telefonun hafıza kartının çıktığı öğrenildi. Zanlının Fatıma Nur Çelik'in fotoğraflarını da incelediği belirtildi.

Zanlı C.K.’nın polisteki ilk ifadesinde, “Ondan çok etkilendim. Onu elde etmek için her seferinde söylediğim gibi internet bağlantısını tamir edeceğim bahanesiyle eve girdim. Bir fırsatını bulunca harekete geçtim. Bayılınca elini ağzını koli bandıyla bantladım. Sonra tecavüz ettim. Öldüğünü sonra anladım. Olayı tam olarak hatırlamıyorum” dediği öğrenildi.

Fatıma Nur Çelik’in ev arkadaşı S.K.’nın da polisteki ifadesinde, “Antalya’dan İstanbul’a üniversite okumak için geldik. Bizim düzgün bir yaşantımız vardır. Gece dışarı bile çıkmayız. 15 gün önce eve bağlattığımız internet kontrol edeceğini söyleyen birisi geldi. Gün boyunca sürekli evdeki interneti ve elektrik arızasını kontrol etmek bahanesiyle kapımızı çaldı. Elinde internet bağlantısını kontrol ettiğine dair form bile vardı. Kendisi yüzümüze bile bakmıyordu. Kendisinden hiç şüphelenmedik. Olayın olduğu gün Fatıma bana mesaj çekti. 'İnternetçi evden bir türlü gitmiyor, sürekli bir şeyleri tamir ediyor' diye. Bunun üzerine ben Fatıma’yı aradım ama ulaşamadım. Sonra merak ettim eve gittim. Kapıyı açamadım çilingire haber verdim. Fatıma’yı o halde görünce polise haber verdim” dediği öğrenildi.

kaynak: mynet


İlgili Aramalar:

Yorum Gönder Blogger

  1. Asacaksın bunları, idamı kaldıranlar sapıkları, katilleri, vatan hainlerini kurtarmaktan başka ne işe yaradı idam olsun bakalım bukadar rahat olacaklarmı :R :R

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET HAKLISIN YEREL SEÇİM İÇİN RAFERANDUM YAPACAKLARINA İDAM İÇİN YAPSINLAR

      Sil

DİKKAT!
İfadeler şekiller, jpg, gif, png,bmp formatlarında resim, foto, video, müzik ekliyebilirsiniz.Resim eklemek için-- [img] resim linki [/img] // Müzik eklemek için :-- [nct]Müzik linki [/nct] Youtube Video ekleme:-- [youtube] Youtube Video Link [/youtube] Link kapanış kutucukların arasına boşluk bırakın
***KÜFÜR HAKARET İÇEREN YORUMLAR SİLİNECEKTİR***
Gülen ifade eklemek için işaretleri kullanın
:) (: :)) :(( =)) =D> :D :P :-O :-? :-SS :-t [-( @-) b-(

 
Tavizsiz © 2013. All Rights Reserved. Shared by WpCoderX
Top