Geçen gün sevgilimle ilişkiye girdik. Prezervatif yoktu, onun yerine balon kullandık. Acaba sevgilim hamile kalır mı? RUMUZ: D10 LASTİĞİ

CEVAP: Balon vajinaya girdi, bunu anladık da, seninki balona nasıl girdi onu anlayamadım. Çöpten adam, kürdan çıkıntılı palavra atan. Önce balonun rengini yazacaksın sonra kafa yaşının dengini bulacaksın. Kafa yaşın ortalama 8 ya da 9’dur. 10 yıl bekleyeceksin. Belki onunla evleneceksin. Bu sürede uygun prezervatif siparişleri vereceksin. Bir yılı aşk içinde, çocuksuz geçireceksin. Ula senin balonunun da, pantolununun da fermuarı yok galiba. Şu pantolonların fermuarlısını, balonun sıkısını bul, öyle yola çık. Ben ya sabır çekiyorum, bak dinle ne diyorum: Cık... cık... cık...






Erkek arkadaşımın cinsel organı çok küçük

Benim sorunum erkek arkadaşımın penisiyle ilgili. Çok ufak, ilişkiden zevk almıyorum. Penisini büyütmek için elimden geleni yapıyorum. O da ilaç kullanıyor. Yakında evlenebiliriz ama sırf bu yüzden ondan ayrılmak istiyorum. Sizce ne yapmalıyım?

CEVAP: Sevgili okurum, ayrılmayın. Genellikle penis boyundan şikayet edenlerin penisleri normal sınırlar içinde oluyor. Özellikle kadınlar için büyük penis çok önemli olmuyor. Ama penisin işlevi ya da sertleşmesi konusunda erkekten kaynaklanan psikolojik nedenlerin oranı yüzde 95. Bu giderilir. Öteki koşullar yerindeyse rahatlıkla evlenebilirsiniz. Evlendikten sonra doğacak sorunları da biz çözeriz. Evlilik sözleşmesi penisle kadının cinsel organı arasında yapılmıyor. İki insanın bütünü ve kimi zaman bulunduğu çevresi ve ortamıyla bir uyum üzerine kurulup yapılıyor. Bunları da göze alarak bir karar verin.

İlk gece eşime nasıl yaklaşmalıyım?

24 yaşındayım. Şimdiye kadar pek çok kadınla ilişkiye girdim, hiçbir sorunum yok. Yakında evleneceğim. İlk gece nelere dikkat etmem, nasıl bir yol izlemem, nasıl yaklaşmam gerekir? RUMUZ: İLK GECE KORKUSU

CEVAP: Sevgili okurum, ilk önce eşin bir insan yani cinsel obje değil. Bu yüzden ona öyle bak. Uzun yıllar senin aşkını, zaman zaman kaprisini ve senden doğacak çocukların zahmetini, yorgunluğunu taşıyacak yüce bir kavram gibi yaklaşacaksın. Önce mutlaka beğeneceksin, sonra seveceksin. Ve bütün bunlardan sonra da cinsel açıdan bir elektriklenme olacak. Bir sefere çıkar ya da göreve gider gibi değil. O arada zaten önüne çıkacak tabloda sen kendi doğrularını bulacaksın.

İlgili Aramalar:

Yorum Gönder Blogger

DİKKAT!
İfadeler şekiller, jpg, gif, png,bmp formatlarında resim, foto, video, müzik ekliyebilirsiniz.Resim eklemek için-- [img] resim linki [/img] // Müzik eklemek için :-- [nct]Müzik linki [/nct] Youtube Video ekleme:-- [youtube] Youtube Video Link [/youtube] Link kapanış kutucukların arasına boşluk bırakın
***KÜFÜR HAKARET İÇEREN YORUMLAR SİLİNECEKTİR***
Gülen ifade eklemek için işaretleri kullanın
:) (: :)) :(( =)) =D> :D :P :-O :-? :-SS :-t [-( @-) b-(

 
Tavizsiz © 2013. All Rights Reserved. Shared by WpCoderX
Top